آموزش کار با ماشین موزر

ماشین های موزر جز لوازمی هستند که می توانیم برای اصلاح مو و حتی برخی بخش های بدن از آن استفاده کنیم. با این وجود باید بدانید که این ماشین ها از کیفیت های خاصی برخوردار هستند. همچنین برندهای مختلفی هستند که این ماشین های موزر را تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند. حال شما باید بدانید که اصلا آموزش کار با ماشین موزر به چه صورت خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا در این خصوص نکاتی را خدمت شما عزیزان مطرح سازیم.

نحوه کار با  ماشین موزر به چه صورت است؟

موزر یکی دستگاه برای اصلاح است که کارخانه تولید آن نیز بیشتر در کشور آلمان قرار دارد. در این دستگاه یک کلید روشن و خاموش وجود دارد، برای تنظیم ارتفاع تیغه ها نیز بر حسب مدل بخش هایی وجود دارند که می توانیم آن ها را به خوبی تنظیم نماییم.

همچنین برای تیز کردن تیغه ها نیز لازم نیست کاری انجام دهیم، می توانیم پیچ های مربوط به تیغه ها را باز کنیم و بعد از تمیزکاری و روغن کاری دوباره سرجای خودشان آنها را قرار دهیم.

بعد از هر بار استفاده از دستگاه باید، قسمت های مربوط به تیغه را با پنبه الکلی تمیز نمایید.

همیشه باید سعی داشته باشید که از دستگاه موزر بسیار تمیز استفاده کنید، چون موزر اگر کثیف باشد، ممکن است به خوبی کار نکند و در هنگام استفاده نیز مشکلاتی را برای شما ایجاد نماید.برای اینکه تیغه ها به صورت روان کار کنند، به هیچ عنوان از آب استفاده نکنید، شما می توانید از قطره های روغن استفاده نمایید تا در روند کارکرد تیغه ها نیز تاثیرات مثبتی را ایجاد نمایند.

همچنین نباید به مدت طولانی دستگاه را روشن بگذازید، چون این مورد می تواند بر روی طول عمر دستگاه نیز تاثیرات بسیار بدی داشته باشد و شما نیز باید آن را در نظر بگیرید چون از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

بعد از هر بار استفاده از دستگاه، می توانید آن را در داخل درپوش های پلاستیکی قرار دهید، این کار باعث حفاظت از تیغه ها نیز می شود و این امری مهم خواهد بود.

در هنگام استفاده از  ماشین موزر برای کوتاه کردن مو چه کارهایی باید انجام دهیم؟

برای کوتاه کردن مو از طریق موزر می توانید موارد و نکات زیر را در نظر بگیرید تا به راحتی کوتاه کردن مو را به انجام برسانید:

در ابتدا شما می توانید یک دسته از موی سر را در بین انگشتان خود قرار دهید و سپس با ماشین شروع به کوتاه کردن کنید.

البته در قدم بعدی باید به شما بگوییم که از تمامی جهات مخالف نیز می توانید این کار را انجام دهید. در صورتی که موها را به صورت یکدست تقسیم کنید، روند کاری کمتری را برای کوتاهی مو تجربه خواهید کرد و شما باید به این امر توجه داشته باشید چون از اهمیت بسیار بالایی در هنگام کوتاهی مو برخوردار خواهد بود.

بعد باید به سراغ موهای روی شقیقه ها بروید، وقتی که از طریق ماشین  موزر، موهای روی شقیقه ها را کوتاه کنید، می توانیم شاهد یکدست شدن کلیه موها در ناحیه مورد نظر باشیم. البته باید در نظر بگیرید که دقت شما در خصوص کوتاهی موی سر با موزر باید بسیار بالا باشد. این مورد باعث یکدست شدن موها شده و زیبایی خاصی را نیز به فرد ارائه می دهد.

 این مراحل باید به گونه ای انجام گیرند تا شاهد یکدست شدن مو در کلیه بخش های سر باشیم. البته باید تمامی مراحل را با دقت بسیار بالا به انجام برسانید تا به نتیجه ای که مد نظر دارید دست یابید.

استفاده درست از شماره شانه ها نیز در ایجاد یک مدل جذاب بر روی سر می تواند تاثیراتی داشته باشد. شما باید آنقدری حرفه ای باشید تا بتوانید از طریق موزر و شانه هایی که در اختیار دارید، مدل های موی ترکیبی را بر روی سر پیاده سازی کنید. منظور از ترکیبی این است که باید بتوانید با شماره های مختلف کوتاهی را به انجام برسانید. همین امر نیز می تواند در رسیدن به نتیجه بسیار کمک کننده باشد و توجه به این نکته برای شما خالی از لطف نخواهد بود. البته استفاده از قیچی در هنگام کوتاه کردن مو با موزر نیز جز مراحل اولیه در کار به حساب می آید.

آموزش کار با ماشین موزر
آموزش کار با ماشین موزر

توجه به چه نکاتی در هنگام کار با موزر ضروری است؟

در هنگام کار با موزر در ابتدا باید بدانید که هر قسمت شماره شانه خاص خودش را نیاز دارد و بر مبنای مدل می توانیم از شانه مناسب استفاده کنیم.

همچنین بسته به مقدار مو باید از ماشین  موزر استفاده کنید، اگر موهای زیاد باشند، به مراتب استفاده از ماشین موزر باید در مدت زمان زیادی انجام گیرد. حال باید بدانید که آن قدری باید این کار را تکرار کنید تا به نتیجه ای که در کوتاهی مو می خواهید دست یابید.

بعد از استفاده نیز باید با استفاده از الکل و پنبه به تمیز کردن ماشین موزر بپردازید. این کار باعث ضد عفونی شدن ساختار کلی آن می شود و می توانیم برای انجام اصلاحات بعدی از آن استفاده کنیم. همچنین باید در نظر بگیرید که  کار با ماشین موزر نیاز به تمرین دارد و شما باید بتوانید در جهت های مختلف از آن استفاده کنید. استفاده از آن در جهت های مختلف سر برای کوتاهی مو نشان از مهارتی دارد که شما دارید و این امری است که باید در هنگام استفاده از ماشین موزر آن را در نظر بگیرید.

آموزش کار با ماشین موزر2
آموزش کار با ماشین موزر۲

نتیجه گیری

در این مقاله ما آموزش کار با ماشین موزر را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. نکته ای که باید آن را در نظر بگیرید این است که برای کار با موزر شما نیاز به آموزش دارید. به همین تریب می توانید در آموزشگاه بانو یعقوبی ثبت نام کنید. در این آموزشگاه شما با کلیه تکنیک های مربوط به آرایشگری آشنا خواهید شد و همچنین کار با ماشین موزر را نیز به خوبی فرا خواهید گرفت. حال باید در نظر بگیرید که اگر می خواهید به خوبی کار با ماشین موزر را فرا بگیرید می توانید در آموزشگاه گفته شده ثبت نام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *