تکنیک‌های آرایش برنزه صورت حرفه‌ای

آرایش برنزه یکی از تکنیک‌های آرایشی است که در چندین مرحله قابل‌انجام است. در حوزه آموزش آرایشگری زنانه می‌توانیم آرایش صورت و برنزه کردن صورت را نیز در نظر بگیریم. همچنین باید در نظر داشته باشید که تکنیک‌های آرایش برنزه به‌صورت حرفه‌ای و شیک باید انجام شود تا فرد به نتیجه‌ای که می‌خواهد برسد. در این مقاله ما قصد داریم تکنیک‌های آرایش برنزه صورت حرفه‌ای را بررسی کنیم و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم. لطفاً تا انتها همراه ما باشید تا دراین‌خصوص نکاتی را خدمت شما عزیزان مطرح سازیم.

مراحل و تکنیک‌های آرایش برنزه صورت حرفه‌ای

آرایش برنزه صورت حرفه‌ای در چندین مرحله قابل‌انجام است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت:

  1. اولین مورد آماده‌سازی اولیه پوست است. قبل از اینکه به سراغ ابزار اصلی برای انجام آرایش برنزه بروید، بدون شک در ابتدا باید صورت خود را تمیز کنید. این مورد یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. تمیزکردن صورت و مرطوب نگه‌داشتن آن می‌تواند ۱۵ دقیقه طول بکشد. بعدازاین مدت‌زمان می‌توانید از پرایمر استفاده کنید و آن را بر روی صورت خود بمالید، این کار باعث ثابت ماندن آرایش شما خواهد شد و می‌تواند از ۶ تا ۷ ساعت باعث دوام آرایش شما شود و شما نیز باید آن را در نظر بگیرید.

در مرحله بعد می‌توانید از طریق یک کرم‌پودر و  کانسیلر به طور معمول آرایش خودتان را شروع نمایید، این امر نیز مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است. برای انجام آرایش برنز نیز باید رنگ تناژ را یک درجه تیره‌تر نسبت به رنگ پوست انتخاب کنید. از طریق کانسیلر نیز می‌توانید به طور کامل چشم‌ها را روشن کنید تا آرایش برنز شما نیز به طور کامل مشخص شود.

تکنیک‌های آرایش برنزه صورت حرفه‌ای

  1. در مرحله دوم باید برنزه را بر اساس رنگ پوست خود و نوع آن انتخاب کنیم. درجه‌بندی در این بخش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به‌طورکلی چهره شما یک چهره بسیار طبیعی است و شما می‌توانید بر اساس نوع چهره بهترین نوع را انتخاب کنید. نوع برنزری که شما انتخاب می‌کنید می تواند بر روی چهره شما تأثیر بسیار زیادی نیز داشته باشد و باید به این نکته نیز توجه داشته باشید.
  2. در مرحله سوم نیز باید به سراغ زدن برنزر برویم. بهترین کار این است که به‌صورت عدد ۳ در زبان انگلیسی این کار را انجام دهید. برای این کار شما باید براشی که به همراه دارید را در امتداد خط رویش موی پیشانی بکشید و تا پایین استخوان گونه آن را ادامه دهید. سپس می‌توانید برنزر را به گونه‌های خودتان بزنید و دوباره به زیر خط فک آن را ببرید و باید به این مورد نیز توجه داشته باشید.

بعدازاین که کار تمام شد، چهره و یا صورت شما به شکل عدد ۳ در زبان انگلیسی برنزه شده است و شما می‌توانید از طریق انجام یک سری حرکات دایره ای  کلیه مواد مربوطه را محو کنید.

 در بخش‌های شقیقه و بینی نیز می‌توانید این کار را انجام دهید تا چهره شما یک حالت آفتاب‌گرفته را به خودش بگیرد. این امر نیز مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن نیز خالی‌ازلطف نخواهد بود. بعد از اینکه کلیه کارها انجام شدند می‌توانید از یک رژگونه مناسب نیز برای پوست خودتان استفاده نمایید.

بررسی آرایش برنزه بر اساس فرم صورت

فرم‌های صورت به شکل‌های مختلفی هستند که در ادامه آرایش برنزه را بر اساس هر کدام در نظر می‌گیریم.

اولین مورد فرم صورت قلبی است، در این حالت بخش بزرگ صورت شما پیشانی و بخش باریک نیز قسمت چانه است  و شما می‌توانید به‌صورت قلبی برنزه را انجام دهید. در این جا می‌توانید از یک پودر مات روی شقیقه‌ها و خط گونه نیز بهره ببرید، به همین ترتیب براش خود را می‌توانید از خط موی خود به سمت پایین گودی گونه بیاورید. برای جلوه بیشتر نیز می‌توانید مقداری از برنزر را روی نوک چانه خود بزنید. در حوزه آموزش آرایشگری زنانه نیز این امر از اهمیت بالایی برخوردار است و شما نیز باید به آن توجه داشته باشید.

دومین مورد مربوط به‌صورت هایی با فرم مربعی است. در این حالت باید بدانید که طول و عرض صورت شما یکسان است. پودر برنزه باید به‌صورت حرف دابلیو انگلیسی روی گونه‌ها و بخش پل بینی زده شود تا صورت شما حالتی زیباتر را به خودش بگیرید. در این حالت تابش نور در بهترین حالت ممکن خودش نشان داده خواهد شد.

سومین مورد مربوط به صورت‌های مستطیلی است. در این حالت طول صورت بیشتر از عرض آن خواهد بود. برای ایجاد برنزه می‌توانید برنزه را به بالای استخوان گونه و نوک چانه بزنید و زدن را از مواد مربوطه در نزدیکی موهای پیشانی به اتمام برسانید.

مورد بعدی مربوط به فرم‌های صورت بیضی‌شکل است. طول بیشتر از عرض در این صورت‌ها خواهد بود. فک آن‌ها نیز حالت گردی نیز دارد. برنزه کردن در این حالت باید روی گونه‌ها زده شود و تا خط موهای پیشانی را نیز فراگیرد و شما نیز باید به این موردتوجه داشته باشید. به طور کلی باید بدانید که آرایش صورت و برنزه کردن صورت نیز جز آموزش آرایشگری زنانه به حساب می آید و شما نیز باید به آن توجه داشته باشید چون مهم است. البته پیاده سازی درست تکنیک می تواند شما را به مواردی که می خواهید برساند پس استفاده درست از تکنیک را دست کم نگیرید.

تکنیک‌های آرایش برنزه صورت

مورد آخر مربوط به فرم‌های گرد صورت خواهد بود. پهن‌ترین استخوان در این نوع فرم‌ها استخوان گونه است و پیشانی و چانه نیز به‌صورت باریک هستند. در این جا باید برجستگی‌های گونه به طور کامل برنزه شوند و سپس می‌توانیم مقداری از آن را روی شقیقه نزدیک به موهای پیشانی بزنیم، این مورد را می‌توانیم به‌عنوان یکی از بهترین بخش‌ها برای برنزه کردن صورت در نظر بگیریم.

نتیجه‌گیری

در این مقاله ما تکنیک‌های آرایش برنزه صورت حرفه‌ای را بررسی کردیم و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. نکته‌ای که باید بدانید این است که در حوزه آرایش صورت و برنزه کردن صورت یکی از موارد مهم آرایش برنزه به‌صورت حرفه‌ای است که ما این مورد را در این مقاله مربوطه به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *