ریباندینگ مو چیست؟

ریباندیگ مو یا صافی مو یک روش ژاپنی است که موهای سر را صاف می کند و حدود ۲۵ سال از به ثبت رسیدن آن می گذرد.

ریباندینگ یا صافی مو ابداع کشور ژاپن است. در این روش موها به هشتاد درصد صافی و احیا خواهند رسید. باید دقت داشته باشید که این روش تنها بر روی موهای کاملا طبیعی انجام پذیر است.

ریباندینگ-مو

مزایای ریباندیگ مو

صافی موهای سر به مدت طولانی
عدم برگشت به حالت قبلی و فر و وز حتی در صورت خیسی و رطوبت
در همه وقت و همه جا مرتب و سشوار کشیده خواهید بود.

ریباندیگ مو به طور تقریبی هشتاد درصد صافی مو دارد اما فقط باید روی موهای طبیعی این روش انجام گیرد. به معنی اینکه اگر موی شما قبلا رنگ و مش شده باشد دیگر قادر به ریباندیگ مو نخواهید بود. ماده اصلی که در محصول صافی مو استفاده می شود، آمونیوم تیوگلیکولات است و کلا در سه مرحله، و مجموع زمان سه الی چهار ساعت بسته به میزان آسیب دیدگی و بلندی مو انجام می شود.

ریباندیگ مو یک صافی کاملا لخت ایجاد می کند و به اصطلاح به آن صافی ژاپنی می گویند. اما باید توجه داشته باشید، ریشه های جدید همانند ساختار قبلی و ژنتیکی شخص رشد خواهد کرد و دوباره موهای جدید با حالت فر در می آیند

ریباندیگ مو را پس از گذشت هفت ماه بر روی بخش هایی که رویش مجدد داشته اند، می توان تکرار کرد. یک بسته ریباندیگ مو، اتوی مو با قابلیت تنظیم دما، سشوار و یک شامپوی ملایم موادی هستند که جهت ریباندیگ مو لازم است و جهت ریباندیگ مو سه الی هشت ساعت بسته به اندازه و طول موها زمان نیاز است.

نحوه انجام ریباندیگ مو

ابتدا باید موها با شامپویی ملایم شسته شوند و نیازی به استفاده از نرم کننده نیست و بعد موها باید با جریان هوا یا باد خنک سشوار خشک شوند.

آرایشگر در این مرحله موها را به چند قسمت تقسیم می نماید. به طوری که موها را با گیره های نازک صاف بماند. ماده ای نرم کننده از بسته ریباندینگ به موهای سر مالیده خواهد شد. آرایشگر باید با دقت و تمرکز تمام ماده نرم کننده را به تمام تار موها بمالد. ماده نرم کننده باید ۳۰ الی ۴۵ دقیقه روی مو باقی بماند. بعد از این موها باید حدود ۱۰ تا ۴۰ دقیقه بسته به حجم، بافت و… بخار داده شود.

ریباندینگ-مو-چیست؟

آرایشگر کار را ادامه خوهد داد تا موها شسته و خشک شود. یک لوسیون کراتین به موها زده و بعد با اتوی مویی سرامیکی با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد صاف می گردند. یک خنثی کننده برای مراقبت از پیوندها، به موها مالیده و تا ۳۰ ثانیه باقی می ماند.

در انتها موها با آب سرد کاملا شسته می شوند، به موها سشوار زده و یک سرم مالیده می شود و یک بار دیگر صاف می گردند.

انجام ریباندیگ مو کاری متخصصانه است و انجام این روش در منزل توصیه نمی گردد. چنانچه تمایلی به صافی موهای خود دارید می توانید با مراجعه به آموزشگاه آرایشگری زنانه بانو یعقوبی با خیالی راحت و آسوده کار ریباندیگ موهای خود را به آن ها بسپارید و دیگر نگران سوختگی‌ و آسیب موهای خود نباشید. آموزشگاه آرایشگری زنانه بانو یعقوبی با کادری حرفه ای و مجرب آماده ارائه خدمت به شما همشهریان گرامی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *