فر کردن مو

فر کردن مو

اگر با خود می گویید فر کردن مو کار چندان سختی نیست و فقط مستلزم یک دستگاه فر کن و تجهیزات مربوط به آن می باشد، سخت در اشتباهید. درواقع این فرایند را می توان از حساس ترین و مهم ترین فرایند های آرایشگری معرفی کرد، چرا که از نکات فراوانی برخوردار است.

آشنایی با انواع فر، نحوه ی اجرای آن ها، تجهیزات مورد نیاز، کاربرد انواع تجهیزات فر کن مو و … از جمله نکاتی هستند که باید برای فر کردن مو بدانید، فلذا اگر بدون اطلاع از این نکات و داشتن مهارت کافی اقدام نمایید نه تنها کار شما نتیجه ی زیبایی نخواهد داشت، بلکه منجر به آسیب دیدن تار های مو هم می شود.

حساسیت این موضوع به قدری بالا است که متن زیر را به معرفی انواع فر و راهکاری برای یادگیریِ حرفه ای آن اختصاص داده ایم.

فر کردن مو از متنوع ترین شاخه های آرایشگری

فر کردن مو

فر کردن مو دارای تنوع بالایی است، به طوری که از لحاظ تجهیزاتِ موردِ استفاده، نوع فر و نحوه ی اجرا، دسته بندی می شود. تعدادی از این مدل ها نیز عبارت هستند از:

  • فر شیمیایی: پرمننت که یک ماده شیمیایی است، برای فر کردن موها استفاده می شود. بعد از اینکه موها داخل بیگودی قرار گرفتند، این ماده باعث شکسته شدن ساختمان مو شده و مدل مو تغییر پیدا خواهد کرد.
  • فر با بیگودی الکتریکی: به لوله های رایج پلاستیکی که در اندازه های گوناگون وجود دارند، بیگودی الکتریکی می گویند. بابلیس، یکی از انواع بیگودی الکتریکی است که این روزها در سالن های زیبایی زیاد استفاده می شود.
  • و انواع دیگری نظیر فر با دیسپانسر سشوار و فر گرم.

فر کردن مو را اصولی یاد بگیریم

فر کردن مو

فر کردن مو فرایندیست که باید به طور اصولی اجرا شود، از این رو تاکید می کنیم این فرایند را با اصولی که دارد، یاد بگیرید.

بر این اساس بهره مندی از آموزشگاه آرایشگری بانو یعقوبی را به کسانی که می خواهند این بخش از هنر آرایشگری را بیاموزند، پیشنهاد می کنیم.

با مراجعه به آموزشگاه آرایشگری بانو یعقوبی و شرکت در دوره های آموزشی آن، می توانید فر کردن مو را طبق اصول و ترفند هایش، در انواع و اقسام مدل ها یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *