فواید ماساژ صورت

از آنجاکه انسان میل به زیبا شدن و زیبا دیده شدن دارد راه های مختلفی را طی میکند و هزینه های زیادی را میپردازد تا در طول گذر عمر خود، جوانی و شادابی پوست خود را حفظ کند. ما در اینجا به ماساژ صورت را به شما پیشنهاد میکنیم که هزینه زیادی ندارد و همیشه میتوانید انجام دهید. ماساژ یا ورزش عظلات صورت، پیش از میلاد تا الان وجود داشته و یک روش درمانی نیز محسوب میشود.

فواید ماساژ صورت بانوان

 

ماساژ صورت را هم خود میتوانید انجام دهید و یا از افراد مجرب این کار که آموزش دیده اند کمک بگیرید.

فواید ماساژ عظلات صورت

ماساژ صورت باعث مقاوم سازی و درخشان شدن پوست شده و از افتادگی و شل شدن جلوگیری میکند و با افزایش پروتئین در پوست به عنوان ضد پیری و ضد چروک شناخته میشود. ماساژ صورت باعث کاهش سردرد، درد فک و گردش جریان خون و کمتر شدن آکنه در صورت میشود.

با ماساژ نواحی در صورت که جای زخم وجود دارد با افزایش جریان خون میتواند در بهبود جای زخم موثر عمل کند. کسانی که از کرم ضدچروک یا کرم های ویتامینه استفاده میکنند با ماساژ صورت جذب آن را در پوست خود چند برابر میکنند. ماساژ صورت هم چنین استرس و تنش را کاهش میدهد. 

در هنگام ماساژ صورت میتوانید دستان خود را با روغن های مفید مخصوص ماساژ پوست صورت آغشته کنید و به صورت دورانی و آهسته با نوک انگشتان خود صورتتان را به نرمی ماساژ دهید.

فواید ماساژ صورت زنان

 

نکته: قبل از اینکه ماساژ را شروع کنید حتما دستان خود را بشویید و آرایش خود را کاملا پاک کنید. در صورتی که آکنه و جوش هایی شدید و عفونت پوستی دارید و پوستتان دارای زخم باز و یا بریدگی میباشد بهتر است ماساژ را انجام ندهید. و یا اگر لنز چشمی دارید حتما لنز را در آورده و ماساژ دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *