پرایمر چیست ؟

شده تا حالا با یه آرایش کامل و بی نقص برید بیرون و با آرایش ماسیده شده برگردید! خیلی از خانم ها فکر میکنن این اتفاق بخاطر گرما یا لوازم آرایشیه نامرغوبه ولی در واقع درصد کمیش به این دلایله و در ادامه نقش مهم پرایمر در آرایش را براتون توضیح میدم.

خیلی از خانم ها به هیچ برند لوازم آرایشی مختص پوست نمیتونن اعتماد کنند چون معتقدم به پوستشون آسیب میزنه اما هرچقدم که نتونن اعتماد کنن بازم خیلی وقتا مجبورن آرایش کنن ….

چطور میشه هم آرایش کرد هم از پوست محافظت کرد ؟ چطور میتونیم مانع ماسیده شدن آرایشمون بشیم ؟

راه حل : استفاده از یک پرایمر خوب است. پرایمر ها از موادی تشکیل شده اند که باعث ایجاد یک لایه بین پوست و آرایش شما می شوند . این لایه از پوست شما در مقابل لوازم آرایش محافظت و باعث ماندگاری آرایش روی پوستتان میشود. درواقع هر چقدر هم که شما لوازم آرایشی گران قیمت و مرغوب استفاده کنید در نهایت بدون پرایمر یک آرایش شلخته و بهم ریخته بعد از چند ساعت برای شما باقی میماند. حتی پرایمر به قدری پوست را شفاف و درخشنده میکند که شما دیگر نیازی به استفاده از کرم پودرها نخواهید داشت. پرایمرها کاربرد متنوعی برای قسمت های مختلف پوست دارند مانند پرایمر پوست، لب و پلک.

 

چرا باید از پرایمر استفاده کنیم ؟

علاوه بر موارد بالا ، فواید بسیار مهم پرایمر سبب شده است این محصول در صدر توجه قرار گیرد از جمله این فواید عبارتست از :

  • خاصیت نرم کنندگی : این خاصیت پرایمر همان خاصیتی است که باعث میشود ماندگاری آرایش شما حفظ شود.
  • مرطوب کننده پوست : با خرید پرایمر شما یک محصول چند کاره تهیه کرده اید که کار مرطوب کننده پوست را نیز انجام می دهد .همچنین ساعت های طولانی ماندگاری خود را حذف میکنند.
  • تصحیح رنگ پوست: پرایمر قسمت های ناهماهنگ پوست را پوشش میدهد . ممکن است صورت شما جوشهای ریز داشته باشند یا دور دهانتان تیره تر از بقیه صورتتان باشد با استفاده از پرایمر یک پوست یکدست خواهید داشت.
  • ضدپیری و چروک : برق و شفافیت پوست بعد از استفاده از پرایمر همان خاصیت ضد چروک بودن پوست را نشان می دهد . در ساخت تمامی پرایمرها از موادی که قابلیت ضد پیری دارند استفاده می شود.
  • روشن کننده : گاهی پوست ما به دلایل مختلف، تیره و کدر می‌شود. زیرساز آرایش، محصول خوبی برای درخشان‌تر کردن و روشن کردن پوست است.

 

پرایمر
پرایمر

نحوه استفاده از پرایمر:

  1. ابتدا صورت خود را بشویید و کامل خشک کنید! بعد از خشک کردن صورت، مقدار کمی از این ترکیب را با نوگ انگشت بر روی صورت پخش کنید.
  2. با توجه به اینکه این ترکیب حاوی روغن و مرطوب کننده است نیازی نیست به صورت خود مرطوب کننده بزنید.
  3. بعد از آن می توانید کرم پودر را به صورت خود بزنید. در صورت تمایل همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم می توانید مقدار کمی از کرم پودر را با پرایمر ترکیب کنید.
  4. سپس آن را به صورت خود بزنید. در این صورت آرایش طبیعی تری خواهید داشت و لایه ضخیمی از کرم پودر صورت شما را نمی پوشاند. زیبایی صورت مسئله بسیار مهمی است.
  5. با استفاده از این ترکیب ساده می توانید زیبایی منحصر به فردی را برای خود به ارمغان بیاورید!

 

پرایمر-چیست-؟
پرایمر-چیست-؟

قیمت پرایمر ها :

تنوع قیمتی پرایمرها بسیار بالاست ولی در اینجا چند پرایمر که به نسبت کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند برای شما معرفی میکنیم :

پرایمر مک : این سرم یک آبرسان ، ترمیم کننده و نرم کننده ویژه به حساب می آید و وقتی روی پوست قرار می گیرد علاوه بر ایجاد لطافت و نرمی روی پوست ، پوست شما را روشن و براق نیز می کند. این محصول به عنوان یک زیر ساز آرایش ماندگاری آرایش صورت را بالا می برد و جلوه طبیعی آنرا حفظ می کند.
پرایمرمیلانی : این پرایمر جزو محصولات محبوب برند میلانی حساب می شود که همیشه سعی کرده است محصولاتی ارگانیک و گیاهی تولید کند. پرایمر میلانی یک محصول تخصصی برای کمرنگ کردن خطوط صورت ، کاور کردن قسمت های قرمز شده و رنگ پریده و همچنین جهت زیرسازی مناسب میکاپ استفاده می شود.
پرایمر مات کننده لورال : این محصول فرانسوی از چرب شدن پوست تا حد زیادی جلوگیری می کند و بافت پوستتان را صاف و یکدست می کند. علاوه بر این به سرعت جذب پوست می شود و منافذ پوستتان را پنهان می کند و با یکبار استفاده بافت پوستتان را مات می کند.
پرایمر بنفیت : این پرایمر جزو پرایمرهای ژله ای است که به عنوان صاف کننده استفاده می شود و با خاصیت آبرسانی بالا منافذ باز پوست را می بندد و حتی از چرب شدن پوست جلوگیری می کند و به عنوان یک کوچک کننده منافذ هم کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *