چگونه برای خودمان خط چشم حرفه ای بکشیم؟

چگونه برای خودمان خط چشم حرفه ای بکشیم؟
چگونه برای خودمان خط چشم حرفه ای بکشیم؟

خط چشم کشیدن یکی از اساسی ترین مراحل در آرایش چشم و صورت است که تغییر و تحول بسزایی در چهره ی افراد ایجاد می کند. در حقیقت جلوه ی صورت شما پس از کشیدن خط چشم به شرطی که حرفه ای و کاملاً متناسب باشد، بسیار گیرا تر از قبل می شود و زیبایی منحصر به فردی به چهره می بخشد.

همان طور که می دانید آرایش صورت مراحل و بخش های متعددی دارد که هر کدام به نوبه ی خود از جایگاه ویژه ای برخوردارند، در این میان مرحله ی کشیدن خط چشم همواره از جمله دشوار ترین قسمت ها به شمار می رود و جزء اصلی ترین دغدغه های افراد است. تا جایی که حتی برخی از بانوان خود قادر به انجام این کار نمی باشند و همیشه در حسرت کشیدن یک خط چشم حرفه ای بدون نیاز به فرد دیگر و توسط خودشان هستند تا بتوانند در هر زمان و مکانی قادر به انجام این کار شوند.

به طور کلی آرایش چشم به ویژه خط چشم کشیدن آن هم به صورت حرفه ای نکاتی دارد که باید آن ها را رعایت کنید تا نتیجه همان طور که می خواهید شود، این نکات موارد زیادی هستند که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره کرده ایم:

باید ابتدا انواع خط چشم ها را بشناسید و از مناسب ترین مدل ها استفاده کنید. خط چشم ها دارای مدل های مختلفی اعم از مدادی، مایع، قلمی و … هستند.
قبل از کشیدن خط چشم لازم است صورت به خوبی شسته شده و با مواد مناسبی چون کانسیلر، کرم پودر، پودر فیکس و … پوشش داده شود.
کشیدن خط چشم عمدتاً باید از داخل چشم به سمت خارج آن انجام بگیرد، اما گفتنیست این متد ممکن است بنا به نوع خط چشم، حالت چشم و عوامل دیگری از این قبیل متفاوت باشد.
توجه کنید اگر قصد سایه زدن دارید باید قبل از اقدام به کشیدن خط چشم، سایه مورد نظر را بزنید و برای بعد از کشیدن آن نگذارید، چرا که این کار منجر به محو شدن سایه ی چشم می شود.
و …

آموزش اصولی کشیدن یک خط چشم حرفه ای

چگونه برای خودمان خط چشم حرفه ای بکشیم؟ 2

اگر می خواهید در این زمینه حرفه ای و ماهرانه عمل کنید بهترین پیشنهاد ما برای شما شرکت در دوره های خود آرایی آموزشگاه بانو یعقوبی است. شما با شرکت در دوره های این آموزشگاه معتبر و شناخته شده می توانید در هر زمینه ای از آرایش صورت به خصوص کشیدن خط چشم، ماهر شوید به گونه ای که دیگر نیازی به وجود شخص دیگری نخواهید داشت.

در دوره های خود آرایی آموزشگاه آرایشگری بانو یعقوبی طریقه ی کشیدن خط چشم به نحوی است که آموزش ها بر اساس حالت صورت و حالت چشم افراد ارائه می شوند، فلذا کشیدن خط چشم برای هر صورت و چشمی متفاوت است و هر مدلی برای همه مناسب نیست.

لازم به تاکید است برای شرکت در این دوره ها باید از مسئله ی تمرین و تکرار غافل نشوید و همواره تمام آموزش های ارائه شده را به دقت یاد گرفته و تمرین کنید تا به نتایج مطلوبی برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *