چگونه ناخن‎کار شویم؟

ناخن‎کارها مانند یک مجسمه‎ساز یا نقاش هستند اما به جای این که از  خاک رس یا بوم استفاده کنند، طرح‎های خلاقانه خود را روی ناخن انسان پیاده می‎کنند. تبدیل شدن به یک ناخن‌کار با حضور در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر امکان‎پذیر است و می‎توانید ترکیبی از هنر، خلاقیت و برخورداری از فرصت‎های شغلی بسیار را در اختیار داشته باشید.

چگونه ناخن کار شویم

ناخن‎کار کیست و این شغل مناسب چه کسانی است؟

ناخن‎کار کسی است که با استفاده از از روش‎های مختلف ناخن‎های دست و پا را تمیز کرده و آن را سوهان می‎کشد و مرتب می‎کند. یک ناخن‎کار بایستی لاک زدن و عمل کاشت ناخن را هم به انجام برساند. این کار مناسب کسانی است که به حضور در سالن زیبایی علاقه داشته و از خلاقیت زیادی برخوردارند.

چگونه می‎توانیم ناخن‎کار شویم؟

اصولا شما با حضور در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه و شرکت در دوره‎های آن‎ها می‎توانید به یک ناخن‎کار حرفه‎ای تبدیل شوید. همچنین داشتن مدرک آرایشگری و مدرک فنی‎حرفه‎ای می‎تواند در افزایش اعتبار شما بسیار موثر باشد. اما مراحل انجام کار چیست؟

شرکت در یک دوره ناخن‎کاری

برای این که بتوانید در زمینه ناخن‎کاری آرایشگری زنانه موفق ظاهر شوید نیاز است که در یک دوره آموزشی ناخن‎کاری شرکت کنید. در این دوره‎ها شما با مباحثی همچون آناتومی و شکل ناخن، روش‎های مناسب برای سلامتی بیشتر ناخن‎ها، ابزارهای مختلف خصوصا مانیکور و پدیکور ناخن، انواع ناخن‎ها، روش‌های کاشت ناخن و … آشنا خواهید شد.

برخورداری از الزامات شغل طراحی ناخن

برای این که بتوانید در زمینه ناخن‎کاری موفق شوید لازم است که در آموزشگاه آرایشگری زنانه این نکات را یاد بگیرید:

شما بعد از این که تکنیک‎ها و علم طرح ناخن و مراقبت و سلامت آن را یادگرفتید بایستی بدانید که روش رفتار با مشتری چگونه است و چطور می‎توان میزان رضایت آن‎ها را به حداکثر رساند.

یکی دیگر از الزامات ناخن‎کار شدن این است که بایستی قوه خلاقیت خود را تقویت کنید. در واقع بایستی خودتان را یک هنرمند بدانید و همواره از طرح‎های مد روز آگاه باشید.

همچنین لازم است که بعد از ثبت‎نام دوره آرایشگری خود در زمینه ناخن لوازم مورد نیاز خود را هم تهیه کنید. از جمله این لوازم می‎توان به دستگاه UV، نیپر، دستگاه LED، سوهان برقی، انواع لاک، فرمر و … اشاره کرد.

چگونه ناخن کار شویم2

ثبت‎نام دوره آرایشگری را از کجا انجام دهیم؟ + سخن پایانی

اگر شما هم می‎خواهید که آموزش ناخن‎کاری ببینید، لازم است که به یک مرکز آموزشگاه آرایشگری زنانه برای انجام این کار مراجعه نمایید. آموزشگاه آرایشگری زنانه بانو یعقوبی یکی از همین مراکز است که می‎توانید علاوه بر آموزش طراحی و کاشت ناخن، مدرک فنی‎حرفه‎ای خود را هم در این زمینه به دست آورید. طی این دوره که در بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران برگزار می‎شود، علاوه بر اصول اولیه و پیشرفته ناخن‎کاری با وسایل کاشت ناخن، روش حفظ سلامت ناخن و روش‎های کسب درآمد از این مهارت آشنا خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *