کوتاه کردن موی چتری در خانه

کوتاه کردن موی چتری در خانه یک روش ساده و کم دردسر برای داشتن مدل موی جدید است. اما لزوما نیاز نیست حتما به آرایشگاه مراجعه شود، میشود این کار رادر منزل با کمترین هزینه و در کمترین زمان انجام داد. فقد باید چند نکته بسیار مهم را رعایت کرد چون اگر اشتباهی رخ دهد باید مدتی طولانی با این مدل مو سر کنید اما با رعایت این نکات می‌توان این کار را با موفقیت انجام داد. در این مقاله می‌خوانید که چطور چتری‌های خود را در منزل کوتاه کنید.

ابتدا یک قیچی و دسته تیغ اصلاح سر مناسب تهیه کنید و سپس شروع به انجام مراحل زیر کنید :

در مرحله اول مو را از مرکز سر به سمت خارجی ابرو به شکل مثلث جدا می کنیم. برای ضخیم تر و پر پشت کردن چتری های از مرکز سر کمی عقب تر رفته و مثلث را جدا کنید. برای چتری های نازک محل شروع جدا کردن مو باید به پیشانی نزدیک باشد.
بقیه مو را با یک کلیپس جمع کنید. تا هنکام کوتاهی به مشکلی برنخورید.

کوتاه کردن موی چتری
کوتاه کردن موی چتری

برای داشتن یک چتری صاف و خوب باید کوتاهی قسمت به قسمت انجام شود در نتیجه قسمت نازک از بالای مثلث جدا کرده و به عقب سنجاق کنید

در مرحله بعد قیچی را به طور عمود گرفته و مویی را که بین انگشتانتان گرفته اید از مرکز به سمت لبه ی بیرونی کوتاه کنید این کار را برای سمت دیگر نیز تکرار کنید. سپس موهایی ک به عقب سنجاق شده بود را باز کرده و هاهنگ با قسمت جلویی کوتاه کنید دقت شود که قسمت اولیه دوباره کوتاه نشود.
جتری موهای شما به اتمام رسیده اما چند نکته وجود دارد:

چتری موهای خود را با اتو صاف کنید تا از ایجاد الکتیریسیته جلوگیری شود و قسمت خیلی نازکی از مرکز مو را برداشته و بپیچید سپس به کمک دسته تیغ قسمت بیرونی آن را بتراشید این کار باعث میشود چتری مو زیباتر و بهتر دیده شود.

 

One thought on “کوتاه کردن موی چتری

  1. دختری‌به‌نام‌ماهور میگوید:

    منی‌که‌موهامو‌دادم‌دسته‌یه‌آرایشگر‌بی‌حوصله‌الان‌باید‌چکار‌کنم؟
    شبیه‌طارزان‌شدم‌انقد‌که‌پر‌پشت‌زده‌برام‌:/
    میشه‌راهنمایی‌کنید‌لطفاا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *